Klumme - Klassisk reklame styrtdykker
Arenaen for reklame og markedsføring har ændret sig.
Klumme - Sociale medier er overrendt af falske annoncer.
Sociale medier er ikke længere blot feriebilleder og fødselsdagshilsner
Klumme - De kommende generationer stiller nye krav
De kommende generationer stiller nye krav til virksomhederne – og virksomhederne kan vælge at følge med udviklingen eller surmule.
Klumme - Forbrugerne passer på pengepungen.
Men hvad betyder det for forbrugernes principper?
Klumme - Brands der vinder hjerter
Du rammer ingen – hvis du vil please alle
Klumme - Kunstig intelligens
Kunstig intelligens kan være en fantastisk gave for de virksomheder/brands, der vil styrke deres kommunikation og markedsføring – men det kan også være det stik modsatte.
Hemmelighederne bag en succesfuld content marketing strategi
Hvis du vil være en vinder i den digitale verden, er dette afsnit af Happy Hour lige noget for dig.
Hvordan skaber du en unik kernefortælling, der sætter retning for din markedsføring
Hvis du sidder og skal lave en unik kernefortælling, er dette afsnit af Happy Hour lige noget for dig.
Let's Go Live
Mathias har fået besøg af liveshopping specialisterne, Christian og Benjamin, som fortæller lidt om konceptet liveshopping. Skal dit brand gå live i 2023? Lyt med og få svaret🎧
100% tilfredse kunder.
Mange siger det - knap så mange beviser det.
To nye priser til kaminhylden
Globale E3 bureaukonference i Herning.
Hvad er Purpose Marketing?
Hvad er formålsdrevet marketing og hvorfor er det vigtigt at have styr på i sin markedsføring? Lyt med og få svaret her 🎧
Energi Viborg
Nyt website med fokus på den gode bruger rejse
Jule Edition
Nogle julekampagner står klart og tydeligt i vores hukommelse som ren nostalgi, hvorimod andre forsvinder i mængden, hvis man altså ikke formår at skille sig ud. Men hvad skal til for at skabe en god julereklamefilm? Lyt med og få svaret 🎧
Den omvendte AIDA-model
Du kender AIDA-modellen, men hvad med den omvendte AIDA-model? Lyt med til dette afsnit af Happy Hour hvor Mathias og Peter tager dig igennem de vigtigste pointer ved modellen.
Grimt content
Hvad består grimt content egentlig af, og er det noget, som alle brands bør springe ud i? Lyt med her og få svaret 🎧
Skal B2B brands være på TikTok?
Er TikTok bare et sted man flosser eller kan du, som B2B brand, faktisk få noget værdi ud af det? Lyt med og få svaret her 🎧
Må du brande dig bæredygtigt?
Har du styr på hvad, du må og ikke må, hvis du ønsker at markedsføre dig bæredygtigt? Lyt med og få svaret her 🎧
SuperBranding med et SuperPurpose.
Ole Dalsgård fra Superwood fortæller lidt om hvordan, det er at drive en formålsdrevet virksomhed med et stærkt forankret WHY. Lyt med her 🎧
Hvad er fremtidens digitale annoncering?
Den digitale verden er i konstant forandring og det kan være svært at følge med. Men hvad skal du forholde dig til? Lyt med og få svaret her 🎧
Hvordan skaber du digitale brugeroplevelser?
Hvad forbinder vi med digitale brugeroplevelser? Og hvorfor er det en vigtig del at have med i sin markedsføring? Lyt med og få svaret her 🎧
Hvordan får du mest ud af Facebook Business Manager?
Har du styr på hvad man, som facebookannoncør, tit og oftest overser ved sin annoncering? Se videoen og få 5 gode råd til hvordan, du får mest muligt ud af din digitale annoncering.
Hvordan får du mest ud af din webshop?
Konverteringsoptimering kan være en tidskrævende proces, men det behøver det ikke nødvendigvis at være.
Hvordan skaber vi det gode brandnavn?
Hvorfor er det vigtigt at have et stærkt brandnavn, hvis du ønsker at stå skarpt samt være top of mind hos dine kunder? Lyt med og få svaret her 🎧
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Herning
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.
Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen. Ved at klikke "Tilmeld mig" accepterer du at modtage e-mail marketing kommunikation fra Happy fra tid til anden. Vi behandler dine oplysninger fortroligt. Læs vores privatlivspolitik for yderligere information.