Forskellen på at have en strategi og på at bruge penge på digital markedsføring er planlægning og klare mål. Hvis du bruger penge på online marketing, men ikke er 100% klar over, hvad effekten er, og om resultaterne lever op til de forventninger, du burde have – så er den hårde sandhed, at du formodentlig spilder en masse penge.
En konkurrentanalyse kan hjælpe dig/os med at træffe klogere beslutninger, fordi vi udnytter hullerne i konkurrenternes strategier.
Vi afstemmer, hvad strategien skal gøre for din forretning – og du får vores beregnede estimater på resultaterne pr. måned/kvartal/år.
Vi laver et simpelt overblik over din samlede medieplan, der opsummerer, hvilke platforme der aktiveres hvornår, hvilke kampagner der benyttes, og hvad de indeholder.
De individuelle kampagneindsatser beskrives ud fra deres isolerede formål, indhold, målgruppe og performance benchmark.
Vi kommer med en anbefaling til dit månedlige indrykningsbudget og tager ansvaret for at justere de forventede KPI'er, hvis du ønsker at skalere budgettet op eller ned. Budgettet indeholder også et overblik over udviklingsomkostningerne, hvis vi skal eksekvere strategien for dig.
Vi kan hjælpe dig med at drive kampagnerne og sikre, at de løbende optimeres ud fra din målgruppes respons. Vi rapporterer selvfølgelig på de KPI'er, vi har opstillet i strategien.
Vi er altid klar til at tale med ambitiøse brands. Tag fat i os, hvis du vil høre mere om, hvordan vi kan skabe en digital marketingstrategi for dig.
Jeg omsætter dine forretningsmål til ambitiøse digitale marketingstrategier. Inviter mig til bordet, hvis du – ligesom din målgruppe – er træt af uinspirerende digital marketing uden kreativitet og effekt.
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Herning
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.
Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen. Ved at klikke "Tilmeld mig" accepterer du at modtage e-mail marketing kommunikation fra Happy fra tid til anden. Vi behandler dine oplysninger fortroligt. Læs vores privatlivspolitik for yderligere information.