23. marts 2023. 

EP 16 - Hvordan skaber du en unik kernefortælling, der kan sætte retning for din markedsføring?

Unik kernefortælling.

En god kernefortælling er vigtig, fordi den hjælper med at definere og kommunikere en virksomheds identitet og formål på en klar og sammenhængende måde. En kernefortælling fungerer som et fundament for virksomhedens branding og markedsføring, og den kan også hjælpe med at skabe engagement og tiltrække kunder, medarbejdere og investorer.

God lyttelyst!  

Tilmeld nyhedsbrev.

Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen.

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:

Podcasts_(iOS).svg
Spotify_icon.svg

"Sagt helt kort så er det vigtigt, fordi så forstår du, hvem du er, og hvorfor du eksisterer som selskab."

 

Karsten Olsen.

Kreativ Direktør/Partner, Happy.
Mathias Christensen - Kontaktdirektør

Mathias Christensen.

Kontaktdirektør / Partner.

Vil du vide mere om vores tilgang til content marketing strategi? Måske har du allerede set lyset, men mangler en partner som ved hvordan du bygger bro mellem brand, forretningsstrategi og formål? Uanset hvad, er vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.

+45 60 51 02 45
mc@happyogco.dk

Læs og lyt også til.

EP 5 - SuperBranding med et SuperPurpose.

Kontaktdirektør og Partner, Mathias Christensen og...fortæller om...

EP 5 - SuperBranding med et SuperPurpose.

Kontaktdirektør og Partner, Mathias Christensen og... fortæller om...