3. februar 2022. 

EP 4 - Hvad er fremtidens digitale annoncering?

Medvirkende: Kontaktdirektør og Partner, Mathias Christensen og Head of Digital, Peter Wickings.


Mathias har fint besøg fra stue-etagen, i form af Happy’s Head of Digital, Peter Wickings her i episode 4 af Happy Hour.

De får sig en god snak om – og reflekterer over - hvordan tracking og besøgsstatistik har været påvirket af de rammer, der sættes op på online medier – her kan nævnes i flæng; IOS-opdateringer, GDPR-politikker og cookiebokse.. nothing new under the sun 🌞👮🏼

Hvad betyder det for virksomhederne der agerer på de sociale medier? Og hvad betyder det for kundeoplevelsen? 👀

God lyttelyst!  

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:

Podcasts_(iOS).svg
Spotify_icon.svg

"Liveshopping er barnet af fysisk og online shopping." 

 

Peter Wickings.

Head of Digital / Performance Marketing Specialist, Happy.
Peter Wickings - kvadrat

Peter Wickings.

Head of Digital / Performance Marketing Specialist.

Vil du have konkrete input eller har spørgsmål til fremtidens digitale annoncering? Ring til Peter og få svar på dine spørgsmål. Hver dag passer han og hans team på Happy’s digitale marketingkunder – og han kan også hjælpe dig.

+45 61 68 58 89
pw@happyogco.dk



Læs og lyt også til.

EP 3 - Hvordan skaber du digitale brugeroplevelser?

Hvad forbinder vi med digitale brugeroplevelser? Og hvorfor er det en vigtig del at have med i sin markedsføring? Lyt med og få svaret her 🎧