10. november 2022. 

EP 11 - Skal du skabe "grimt content"?

Hvad er grimt content? 

Medvirkende: Kontaktdirektør og Partner, Mathias Christensen og Head of digital, Peter Wickings. 

Mathias og Peter har været en tur forbi studiet til en snak om GenZ fascination af grimt content, eller med andre ord: The upside of imperfection.
Men hvad består grimt content egentlig af, og er det noget, som alle brands bør springe ud i? 👀

Svaret er nej 🤚
Men det er helt sikkert noget, som du som brand bør overveje, HVIS det passer til din brandidentitet 💁

Tilmeld nyhedsbrev.

Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen.

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:

Podcasts_(iOS).svg
Spotify_icon.svg

"Det skal give mening at bygge sit brand op på grimt content"

 

Mathias Christensen.

Kontaktdirektør / Partner, Happy.
Mathias Christensen - Kontaktdirektør

Mathias Christensen.

Kontaktdirektør / Partner.

Vil du vide mere om vores tilgang til branding og marketing? Måske har du allerede set lyset, men mangler en partner som ved hvordan du bygger bro mellem brand, forretningsstrategi og formål? Uanset hvad, er vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.

+45 60 51 02 45
mc@happyogco.dk