6. december 2021. 

EP 1 - Hvordan skaber vi det gode brandnavn?

Det gode brandnavn.

Medvirkende: Kontaktdirektør og Partner, Mathias Christensen og Art Director, Lasse Giversen.


I dette første afsnit af Happy Hour står brandnavne på menuen. Mathias gæstes af Lasse Giversen, som er Art Director hos Happy. 

I episioden kommer de blandt andet ind på, hvordan vi hos Happy finder ud af, om et brand har brug for et nyt brandnavn, hvordan vi skaber de rigtige indsigter gennem research og brugertests samt hvordan hele strategien bag et navneskift. fungerer.

Få også nogle konkrete værktøjer og regler til, hvilke processer vi hos Happy bruger, når vi hjælper kunder med at skabe det gode brandnavn.

God lyttelyst!  

Tilmeld nyhedsbrev.

Hey there, this is the default text for a new paragraph. Feel free to edit this paragraph by clicking on the yellow edit icon. After you are done just click on the yellow checkmark button on the top right. Have Fun!

Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen.

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:

Podcasts_(iOS).svg
Spotify_icon.svg

"Det at have et rigtig skarpt brandnavn gør, at du står skarpere i folks bevidsthed - og du bliver top-of-mind."

 

Lasse Giversen.

Art Director, Happy.
Mathias Christensen - Kontaktdirektør

Mathias Christensen.

Kontaktdirektør / Partner.

Vil du vide mere om vores tilgang til XXXXXXXXX? Måske har du allerede set lyset, men mangler en partner som ved hvordan du bygger bro mellem brand, forretningsstrategi og formål? Uanset hvad, er vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.

+45 60 51 02 45
mc@happyogco.dk

Læs og lyt også til.

EP 5 - SuperBranding med et SuperPurpose.

I denne episode af Happy Hour gæster Direktør Ole Dalsgård fra Superwood A/S Mathias, hvor de får sig en snak om Purpose Marketing