I dette første afsnit af Happy Hour står brandnavne på menuen. Mathias gæstes af Lasse Giversen, som er Art Director hos Happy.
I episioden kommer de blandt andet ind på, hvordan vi hos Happy finder ud af, om et brand har brug for et nyt brandnavn, hvordan vi skaber de rigtige indsigter gennem research og brugertests samt hvordan hele strategien bag et navneskift. fungerer.
Få også nogle konkrete værktøjer og regler til, hvilke processer vi hos Happy bruger, når vi hjælper kunder med at skabe det gode brandnavn.
God lyttelyst!
Hey there, this is the default text for a new paragraph. Feel free to edit this paragraph by clicking on the yellow edit icon. After you are done just click on the yellow checkmark button on the top right. Have Fun!
Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen.
Vil du vide mere om vores tilgang til XXXXXXXXX? Måske har du allerede set lyset, men mangler en partner som ved hvordan du bygger bro mellem brand, forretningsstrategi og formål? Uanset hvad, er vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Herning
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.
Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen. Ved at klikke "Tilmeld mig" accepterer du at modtage e-mail marketing kommunikation fra Happy fra tid til anden. Vi behandler dine oplysninger fortroligt. Læs vores privatlivspolitik for yderligere information.