TikTok er i dag et af verdens mest populære medier med over 1 milliard aktive brugere. Men hvad skal du forholde dig til, hvis du vælger at markedsføre dit brand på platformen? 🎶
I dette afsnit af Happy Hour snakker vi om hvordan man, som B2B virksomhed især, brander sig på TikTok, da det, som udgangspunkt, ikke er det foretrukne medie for B2B virksomheder. Endnu. Men er det noget, I burde være på? 🤷
Vi forsøger at give det samme svar, som vi også giver til vores kunder, da der både er for og imod.
God lyttelyst! 🎧
Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.
Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen.
Vil du have konkrete input eller har spørgsmål til hvordan man, som B2B virksomhed især, brander sig på TikTok? Ring til Peter og få svar på dine spørgsmål. Hver dag passer han og hans team på Happy’s digitale marketingkunder – og han kan også hjælpe dig.
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Herning
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.
Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen. Ved at klikke "Tilmeld mig" accepterer du at modtage e-mail marketing kommunikation fra Happy fra tid til anden. Vi behandler dine oplysninger fortroligt. Læs vores privatlivspolitik for yderligere information.