23. august 2022. 

EP 8 - Skal B2B brands være på TikTok?

Medvirkende: Kontaktdirektør og Partner, Mathias Christensen og Head of Digital, Peter Wickings.


TikTok er i dag et af verdens mest populære medier med over 1 milliard aktive brugere. Men hvad skal du forholde dig til, hvis du vælger at markedsføre dit brand på platformen? 🎶

I dette afsnit af Happy Hour snakker vi om hvordan man, som B2B virksomhed især, brander sig på TikTok, da det, som udgangspunkt, ikke er det foretrukne medie for B2B virksomheder. Endnu. Men er det noget, I burde være på? 🤷

Vi forsøger at give det samme svar, som vi også giver til vores kunder, da der både er for og imod.

God lyttelyst!  🎧

Tilmeld nyhedsbrev.

Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen.

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:

Podcasts_(iOS).svg
Spotify_icon.svg

"Sørg for at få lavet en god strategi for hvilke historier du gerne vil fortælle, så du kan få folk til at engagere sig med dem"

 

Mathias Christensen.

Kontaktdirektør / Partner, Happy.
Peter Wickings - kvadrat

Peter Wickings.

Head of Digital / Performance Marketing Specialist.

Vil du have konkrete input eller har spørgsmål til hvordan man, som B2B virksomhed især, brander sig på TikTok? Ring til Peter og få svar på dine spørgsmål. Hver dag passer han og hans team på Happy’s digitale marketingkunder – og han kan også hjælpe dig.

+45 61 68 58 89
pw@happyogco.dk



Læs og lyt også til.

EP 3 - Hvordan skaber du digitale brugeroplevelser?

Hvad forbinder vi med digitale brugeroplevelser? Og hvorfor er det en vigtig del at have med i sin markedsføring? Lyt med og få svaret her 🎧