24. november 2022. 

EP 12 - Kender du den omvendte AIDA-model?

Den omvendte AIDA-model. 

Medvirkende: Kontaktdirektør og Partner, Mathias Christensen og Head of Digital, Peter Wickings.

Du kender AIDA-modellen. Selvfølgelig. Men har du nogensinde overvejet, hvad det betyder for din markedsføring, hvis du sætter Action først og Attention til sidst? 
Det kommer Mathias med nogle eksempler på i nyeste afsnit af vores podcast 🎧 

Inspireret af bogen ”Den Handlende Idé” taler Mathias og Peter omkring dit brand’s rolle i en tid, hvor ”Attention” er en ultra-begrænset ressource, og ”Action” er dét, der skal få dig på kundernes radar.

God lyttelyst!  

Tilmeld nyhedsbrev.

Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen.

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:

Podcasts_(iOS).svg
Spotify_icon.svg

"Den gode idé har aldrig været vigtigere i en tid, hvor der er rigtig meget kommunikation derude "

 

Mathias Christensen.

Kontaktdirektør / Partner, Happy. 
Mathias Christensen - Kontaktdirektør

Mathias Christensen.

Kontaktdirektør / Partner.

Vil du vide mere om vores tilgang til branding og markedsføring? Måske har du allerede set lyset, men mangler en partner som ved hvordan du bygger bro mellem brand, forretningsstrategi og formål? Uanset hvad, er vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.

+45 60 51 02 45
mc@happyogco.dk

Læs og lyt også til.

EP 2 - Hvad er purpose marketing?

Kontaktdirektør og Partner, Mathias Christensen og Kreativ Direktør, Karsten Olsen fortæller om purpose marketing. 

EP 5 - SuperBranding med et SuperPurpose.

Kontaktdirektør og Partner, Mathias Christensen og Direktør fra Superwood, Ole Dalsgård fortæller om SuperBranding med et SuperPurpose.