HappyHour.

Episode 1: Influencer Marketing.

Influencer Marketing: En genvej til vækst eller potentiel positioneringsfælle?

HappyHour er programmet til marketingchefen, hvor vi tager fat på tidens største trends og tendenser indenfor branding og marketing og forsøger at skille skidt fra kanel, når vi reflekterer over brands rolle og formål i en fragmenteret verden, hvor reklame aldrig har været lettere at vælge fra. Vi stiller blandt andet skarpt på digitalisering, kreativitet som vækstdriver og de fundamentale principper for at bygge stærke og meningsfulde brands.

I første afsnit taler programmets vært og Head of Digital, Mathias Christensen med Head of Sales, Morten Bertelsen om Influencer Marketing. Et af tidens helt store buzzwords. Og selvom princippet om brandambassadører er ligeså gammelt som reklame selv, retter flere og flere brands i stigende grad fokus mod Influencer Marketing. Men hvorfor er det så populært? Og hvordan får man maksimal effekt ud af at samarbejde med influenter?

Alt det og mere til kan du blive klogere på, når vi dykker ned i fordele, ulemper og eksempler på vellykkede cases og kigger nærmere på, hvornår du bør inddrage Influencer Marketing i din marketingstrategi, samt hvilke overvejelser du bør gøre dig, inden du indgår et samarbejde.

Happy_MBH_2019_kontakt

Morten Bertelsen Hertz.

Head of Sales.

Vil du høre mere om vores tilgang til Influencer Marketing? Måske har du allerede eksperimenteret med influencers, men mangler en partner som ved hvordan du får maksimal effekt ud af din strategi? Uanset hvad, er vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.

+45 51 88 45 45
mbh@happyco.dk

Relaterede cases.

Relaterede cases.