Fur Bryghus.

Nyt website puster liv i anerkendt bryghus.

Udfordring.

Meget mere end bare et bryggeri.

Fur Bryghus er et af Danmarks ældste og mest anerkendte mikrobryggerier. Kendt som specialister i skummende, friske specialøl. Bryghuset har siden indvielsen i 2004 oplevet enorm succes – med flot anerkendelse af både øl og mad.

Men Fur Bryghus er meget mere end bare et bryggeri. Med ambitionen om at positionere bryghuset som en kulturattraktion skabt til oplevelser, koncerter og events, fulgte behovet for et nyt og brugervenligt website, som skulle danne rammen for brandfortællingen og øge kendskabet til bryghusets aktiviteter.

Men hvordan udvider man målgruppens forståelse for bryghusets tilbud? Hvad er opskriften en digital øl-oplevelse? Og hvor starter man, når man skal brygge fundamentet for brandets digitale fremtid?

Løsning.

En stærkere digital brandfortælling.

Løsningen blev en stærkere digital brandfortælling med fokus på bryghusets historie og håndværk. Med lokal og autentisk storytelling blev der sat fokus på de mange oplevelser, som Fur Bryghus tilbyder. Fra kolde specialøl, stjerneskud, som mormor laver dem, til intime musikoplevelser med nogle af Danmarks største kunstnere.

Det nye website byder blandt andet på styrket overblik over bryghusets kommende begivenheder og aktiviteter, interaktivt indblik i den unikke brygningsproces og detaljerede produktsider til nysgerrige øl-connaisseurs.

I forlængelse af lanceringen af den nye digitale platform, blev brandfortællingen aktiveret og foldet ud online gennem en stærk online strategi med fokus på øget synlighed og relevans på de sociale medier, inspirerende nyhedsbreve samt fremhævede placeringer i Google-søgninger.

iPad-computer

"Vi har oplevet stigende interesse fra både slutbrugerne og vores samarbejdspartnere. Både i form af interessen for vores øl og nu i særlig grad for de koncerter og events, vi holder. Den samlede oplevelse af vores historie og håndværk som et af landets ældste mikrobryggerier, kombineret med populære kunstnere, der optræder i vores lokaler til smagen af god mad og øl, er blevet rigtig populær."

 

Per Kristensen.

Forretningsfører, Fur Bryghus.
fur_website
Resultater.

Øget efterspørgsel på tværs af målgrupper.

Den nye digitale platform har allerede været en stor succes for Fur Bryghus, som har oplevet øget interesse fra forbrugerne – både når det kommer til bryghusets læskende specialøl, men også de koncerter og events der afholdes på øen. Derudover har samarbejdet ført til udviklingen af et solidt fundament, hvorfra brandets historie og nye tiltag løbende kan udfoldes.

Happy_MBH_2019_kontakt

Morten Bertelsen Hertz.

Head of Sales.

Vil du vide mere om projektet, eller er du interesseret i at få skabt lignende resultater for dit brand? Måske har du også et website, som ikke lever op til sit fulde potentiale? Uanset hvad, er vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.

 

+45 51 88 45 45
mbh@happyogco.dk

Relaterede cases.

Relaterede cases.