KD Emballage.

Fra indsigt til brandstrategi og identitet

Superwood.

Verdens Bedste Bræt indtager Norden.

Udfordring.

En styrket forretning
med en stærk brandstrategi.

KD Emballage er leverandør af emballageløsninger til mere end 1000 danske virksomheder.

KD emballage ønskede at styrke deres brandstrategiske afsæt for i højere grad at få en samlende, strategisk funderet fortælling om virksomheden, som ville skabe genkendelighed på tværs af bestyrelse, ledelses- og medarbejderniveau samt i kernemålgruppen.

Indsigt.

Indsigt er vejen
til en stærkere fortælling.

Happy bidrag med en udførlig indsigtsfase for at få det rette grundlag for den nye brandstrategi.

Fra opstartsworkshop med ledere og medarbejdere, konkurrentanalyse, videointerviews, desk research og dybdegående analysefase fik vi det rette grundlag og indsigt i virksomheden og menneskene bag til at kunne skabe den helt rigtige brandstrategi.  

-

Løsningen.

Med den rette indsigt
kommer den rette løsning.

Efter en dybdegående indsigtsfase – som blev afstemt i alle led af virksomheden – skabte vi en brandstrategi, som blev den nye rettesnor for KD Emballage.

Happy definerede KD Emballages Purpose, værditilbud, brandfortælling, personabeskrivelser og en opdateret visuel identitet. Alt sammen samlet i en brandbook for klart overblik over KD Emballage som brand.

Hele løsningen blev igen præsenteret for medarbejderne gennem en workshop, som sikrede, at også de fik brandstrategien godt ind under huden.

Skærmbillede 2024-05-07 kl. 14.50.45
Skærmbillede 2024-05-07 kl. 14.50.36
Skærmbillede 2024-05-07 kl. 14.56.36
Skærmbillede 2024-05-07 kl. 14.56.55
Skærmbillede 2024-05-07 kl. 15.00.09
Skærmbillede 2024-05-21 kl. 21.19.11
Skærmbillede 2024-05-21 kl. 21.21.20
Mathias Christensen - Kontaktdirektør

Mathias Christensen

Kontaktdirektør/Partner.

Vil du høre mere om vores tilgang til branding og kommunikationsstrategi? Måske har du allerede en god idé til, hvor I skal hen, men mangler en partner som ved, hvad der skal til for at give konkurrenterne baghjul? Uanset hvad, er vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.

+45 60 51 02 45
mc@happyogco.dk

Relaterede cases.

Relaterede cases.