Ny visuel identitet, brandfortælling og strategi

Luksushuse.dk i ny forklædning.

Trods det var en betydelig beslutning, var der klare fordele og gode grunde til, at udlejningsportalen for store pool- og aktivitetshuse, luksushuse.dk, valgte at definere sig selv på en ny og unik måde. Resultatet blev et opdateret brand, der følger med tiden, opleves som attraktivt og er klar til at udvide markedet ud over de danske grænser.

Brandet kom til at hedde VillaVilla med det tilhørende pay-off "Twice as nice" - fordi alle husene er mindst dobbelt så store som konkurrenternes.

I forbindelse med kommunikationsstrategien blev der arbejdet med alt fra brandnavn, kernefortælling, pay-off, filmunivers, visuel identitet, website, kampagnekoncepter og ikke mindst en ambitiøs og sammenhængende performance-fokuseret online marketingkampagne samt udrulningsstrategi på tværs af alle markeder.

Se websitet her: villavilla.dk/

 


 

Tilmeld nyhedsbrev.

Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen.

KO_Kvadrat

Karsten Olsen.

Kreativ direktør / Partner.

Vil du vide mere om Happy? Mangler du en partner som ved hvordan du bygger bro mellem brand, forretningsstrategi og formål? Vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.

+45 26 25 45 02
ko@happyogco.dk