I denne episode af Happy Hour stiller Karsten og Mathias skarpt på alle de fede, men også de svære, ting ved Purpose Marketing.
Få konkrete eksempler på hvordan vi arbejder med det, der definerer en virksomheds kerne: deres Big Why eller eksistensberettigelse.
Hør om hvad det vil sige, at definere et grundlæggende formål og arbejde med det på tværs af virksomhedens aktiviteter og platforme - gennem kommunikation og markedsføring.
Der er cases med fra vores kunder Superwood, Thisted Forsikring og Baettr, men også konkrete cases fra blandt andet Dove og Patagonia, som er ret seje til det med formålsdrevet marketing.
Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:
Apple Podcast
Spotify
Vil du vide mere om vores tilgang til Purpose Marketing? Måske har du allerede set lyset, men mangler en partner som ved hvordan du bygger bro mellem brand, forretningsstrategi og formål? Uanset hvad, er vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.
Strøget 40,
DK-7430 Ikast
Fellow Workspace
Mariane Thomsens Gade 4.B, 3.sal
8000 Aarhus Ø
Vi holder dig opdateret med seneste nyt fra branding- og marketingfronten. Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få ny viden, event-invitationer og friske cases leveret direkte til din indbakke.
Ved at klikke "Tilmeld mig" accepterer du at modtage e-mail marketing kommunikation fra Happy fra tid til anden. Vi behandler dine oplysninger fortroligt. Læs vores privatlivspolitik for yderligere information.