Afsnit 2.

Purpose Marketing.

Medvirkende: Kontaktdirektør og Partner, Mathias Christensen og Kreativ Direktør og Partner, Karsten Olsen.

I denne episode af Happy Hour stiller Karsten og Mathias skarpt på alle de fede, men også de svære, ting ved Purpose Marketing.

Få konkrete eksempler på hvordan vi arbejder med det, der definerer en virksomheds kerne: deres Big Why eller eksistensberettigelse.
Hør om hvad det vil sige, at definere et grundlæggende formål og arbejde med det på tværs af virksomhedens aktiviteter og platforme - gennem kommunikation og markedsføring.

Der er cases med fra vores kunder Superwood, Thisted Forsikring og Baettr, men også konkrete cases fra blandt andet Dove og Patagonia, som er ret seje til det med formålsdrevet marketing.

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:
Apple Podcast
Spotify

"Purpose marketing er lige så meget bare purpose i det hele taget, for en given virksomhed at finde ind til kernen af, hvad de egentlig er sat i verden for."

 

Karsten Olsen.

 Kreativ Direktør og Partner.
Happy_KO_2019_square

Karsten Olsen.

Kreativ Direktør / Partner.

Vil du vide mere om vores tilgang til Purpose Marketing? Måske har du allerede set lyset, men mangler en partner som ved hvordan du bygger bro mellem brand, forretningsstrategi og formål? Uanset hvad, er vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.

 

+45 26 25 45 02
ko@happyogco.dk