I denne episode af Happy Hour stiller Karsten og Mathias skarpt på alle de fede, men også de svære, ting ved Purpose Marketing.
Få konkrete eksempler på hvordan vi arbejder med det, der definerer en virksomheds kerne: deres Big Why eller eksistensberettigelse.
Hør om hvad det vil sige, at definere et grundlæggende formål og arbejde med det på tværs af virksomhedens aktiviteter og platforme - gennem kommunikation og markedsføring.
Der er cases med fra vores kunder Superwood, Thisted Forsikring og Baettr, men også konkrete cases fra blandt andet Dove og Patagonia, som er ret seje til det med formålsdrevet marketing.
God lyttelyst!
Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.
Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen.
Vil du vide mere om vores tilgang til Purpose Marketing? Måske har du allerede set lyset, men mangler en partner som ved hvordan du bygger bro mellem brand, forretningsstrategi og formål? Uanset hvad, er vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Herning
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.
Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen. Ved at klikke "Tilmeld mig" accepterer du at modtage e-mail marketing kommunikation fra Happy fra tid til anden. Vi behandler dine oplysninger fortroligt. Læs vores privatlivspolitik for yderligere information.