Continia med ny brandstrategi, visuel

identitet og website.

Nyt webite, brandstrategi og visuel identitet er end i konceptet "It's about time"!

I mere end tredive år har Continia leveret forskellige intelligente softwareløsninger, der optimerer flowet i økonomiske forretningsprocesser, fra dokumenthåndtering til betalingshåndteringsløsninger, i danske og internationale virksomheder.

Virksomheden er ikke bare vokset i størrelse over tid - den er blevet betydeligt stor. Derfor havde de behov for at definere, hvad de repræsenterer i dag, og hvor de ønsker at bevæge sig hen i fremtiden. Samtidig handlede projektet også om at skabe en fortælling, der var mindre produktorienteret og i stedet fokuserede mere på værdien af samarbejdet med Continia.

Resultatet blev konceptet "It's about Time", fordi Continias services muliggør en enorm effektivitet, frigørelse fra tidskrævende manuelle opgaver og fokusering på mere værdifulde og udviklende områder. Alt dette blev udtrykt gennem en kommunikationsstrategi, der primært fokuserede på en ny kernefortælling, pay-off, visuel identitet og et nyt website

 

 

 

 

 


Tilmeld nyhedsbrev.

Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen.

Mathias Christensen - kvadrat

Mathias Christensen

Kontaktdirektør/Partner.

Vil du vide mere om Happy? Mangler du en partner som ved hvordan du bygger bro mellem brand, forretningsstrategi og formål? Vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.

+45 60 51 02 45
mc@happyogco.dk