I en verden hvor vi hver dag har berøring med digitale kanaler på den ene eller anden måde, bliver der i højere og højere grad stillet nye krav til vores kommunikation.
Der er et hav af muligheder, et hav af kanaler og ikke mindst et hav af konkurrenter, der har de samme muligheder som dig. Skal vi være på Facebook? På Instagram? På LinkedIn? Hvad med vores SEO og Adwords? Og nu har Pinterest også åbnet for annoncering?
Skal vores indsatser øge synligheden af mit brand? Skabe flere og stærkere leads til vores salgsafdeling? Få en tættere dialog med vores kunder og følgere? Eller måske bare øge salget i en webshop?
Det kan være svært at overskue og prioritere de mange kanaler og værktøjer, hvilket oftest ender ud i lidt sporadiske indsatser, der hverken er planlagte, sammenhængende eller prioriterede.
Omvendt, så ved vi, at hvis du er dygtig, kender din målgruppe, dine konkurrenter og har nogle klare mål for dine indsatser, kan dine digitale kommunikationsindsatser være et meget stærkt værktøj til at hjælpe dig med at nå dine forretningsmæssige målsætninger.
Derfor er en digital strategi, hvor vi kortlægger dit brands muligheder, fastlægger en retning og definerer, hvilke indsatser dit brand bør prioritere en uundværlig del af den samlede marketingsstrategi for alle brands med en digital snitflade.
I videoen herover giver vores Head of Digital, Mathias Christensen en kort gennemgang af, hvad en digital strategi indeholder. Se filmen og tag fat i Mathias, hvis du vil høre mere om, hvad en Digital Strategi kan indeholde for dig og dit brand.
Vil du være blandt de første til at modtage nye afsnit af HappyHour? Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få ny viden, invitationer og friske cases leveret direkte til din indbakke.
Ved at klikke "Tilmeld mig" accepterer du at modtage e-mail marketing kommunikation fra Happy fra tid til anden. Vi behandler dine oplysninger fortroligt. Læs vores privatlivspolitik for yderligere information.
Vil du høre mere om vores tilgang til Digital Strategi? Måske har du allerede set potentialet, men mangler en partner som ved hvordan du bygger bro mellem brand, forretningsstrategi og forbruger? Uanset hvad, er vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.
Storcenter med plads til nærvær.
Randers Storcenter.
Danmarks mest sete fodbold brand relanceres digitalt.
FC Midtjylland.
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Herning
Haraldsgade 36, 5. sal
7400 Herning
Esbjerg
Kanalen 1
6700 Esbjerg
Vil du gerne være på forkant med de nyeste trends indenfor online markedsføring og branding? Så hop med på vognen og tilmeld dig vores nyhedsbrev.
Når du udfylder formularen, accepterer du at hoppe med på vores festtog af sjove og informative nyhedsmails! Og bare rolig, hvis festen bliver for vild, kan du altid hoppe af ved at afmelde dig igen. Ved at klikke "Tilmeld mig" accepterer du at modtage e-mail marketing kommunikation fra Happy fra tid til anden. Vi behandler dine oplysninger fortroligt. Læs vores privatlivspolitik for yderligere information.