Afsnit 1.

Det gode brandnavn.

Medvirkende: Kontaktdirektør og Partner, Mathias Christensen og Art Director, Lasse Giversen.

I dette første afsnit af Happy Hour står brandnavne på menuen. Mathias gæstes af Lasse Giversen, som er Art Director hos Happy. Lasse har flere års erfaring som selvstændig Art Director og identitetsdesigner.

I episioden kommer de blandt andet ind på, hvordan vi hos Happy finder ud af, om et brand har brug for et nyt brandnavn, hvordan vi skaber de rigtige indsigter gennem research og brugertests samt hvordan hele strategien bag et navneskift. fungerer.

Få også nogle konkrete værktøjer og regler til, hvilke processer vi hos Happy bruger, når vi hjælper kunder med at skabe det gode brandnavn.

Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:
Apple Podcast
Spotify

"Det at have et rigtig skarpt brandnavn gør, at du står skarpere i folks bevidsthed - og du bliver top-of-mind."

 

Lasse Giversen.

 Art Director.
Happy_MC_2019_kontakt

Mathias Christensen.

Kontaktdirektør / Partner.

Vil du vide mere om vores tilgang til at skabe et nyt brandnavn? Måske har du allerede set lyset, men mangler en partner som ved hvordan du bygger bro mellem brand, forretningsstrategi og formål? Uanset hvad, er vi altid klar til at tage en uforpligtende snak om dit brands potentiale.

 

+45 60 51 02 45
mc@happyogco.dk