Mathias har fint besøg fra stue-etagen, i form af Happy’s Head of Digital, Peter Wickings her i episode 4 af Happy Hour.
De får sig en god snak om – og reflekterer over - hvordan tracking og besøgsstatistik har været påvirket af de rammer, der sættes op på online medier – her kan nævnes i flæng; IOS-opdateringer, GDPR-politikker og cookiebokse.. nothing new under the sun 🌞👮🏼
Hvad betyder det for virksomhederne der agerer på de sociale medier? Og hvad betyder det for kundeoplevelsen? 👀
Lyt til hele afsnittet på din favorit tjeneste:
Apple Podcast
Spotify
Vil du have konkrete input eller har spørgsmål til fremtidens digitale annoncering? Ring til Peter og få svar på dine spørgsmål. Hver dag passer han og hans team på Happy’s digitale marketingkunder – og han kan også hjælpe dig.
Strøget 40,
DK-7430 Ikast
Fellow Workspace
Mariane Thomsens Gade 4.B, 3.sal
8000 Aarhus Ø
Vi holder dig opdateret med seneste nyt fra branding- og marketingfronten. Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få ny viden, event-invitationer og friske cases leveret direkte til din indbakke.
Ved at klikke "Tilmeld mig" accepterer du at modtage e-mail marketing kommunikation fra Happy fra tid til anden. Vi behandler dine oplysninger fortroligt. Læs vores privatlivspolitik for yderligere information.